Am reusit sa dorm 3 ore si jumatate...iar cu jumatate de ieri am ajuns la incredibila cifra de 4 ore...In fine m-am trezit acuma si am inceput sa aud muzica bisericeasca....prima data am crezut ca is obosit eu...si nu aud bine....apoi m-am gandit ca visez....cred ca e pe bune muzica aia si e al dracu de enervanta....

Muzica asta bisericeasca + un film ce l-am vazut aseara imi aduce aminte de spovedanie...faza aia cand mergi la popa ii spui tot si el zice bla bla bla bla esti iertat.

Probabil ar trebui sa spun de la inceput ca nu prea is eu omul credincios care sa mearga la biserica in fiecare duminica....care sa scape cateo rugaciune in fiecare seara...si sa mai tin si post si alte chestii dinastea...Doar evenimentele mai tragice ma fac sa ajung la biserica....desi in ultimii ani am dat destul de mult pe la biserica.

Dar sa revin la chestia aia cu spovedania....pardon sfanta spovedanie...am incercat si eu treaba asta cand eram mai mic....si mai credeam ca Dumnezeu face doar lucruri bune...e destul de ciudat sa mergi la un om sa ii spui toate tampeniile care le-ai facut si el sa zica pe acolo 2-3 cuvinte si dupaia sa iesi de acolo fara de pacat.
Probabil la unele persoane le place sa stie ca Cel De Sus le-a iertat...ca nu o sa le fulgere si alte chestii dinastea...si ca pot face din nou aceleasi pacat...ca doar la urmatoarea spovedanie oricum se sterg.

Ce e ciudat in toata treaba asta cu spovedania e ca tot timpu cerem iertare de la Cel de Sus....chiar si pe patul de moarte cica facem acelas lucru...asta in caz ca mai apucam...si dupa ce murim....cei ramasi pe Pamant trebuie sa se roage la Cel de Sus ca noi sa fim iertati...toata viata doar asta cautam iertare de la cineva pe care nu l-am vazut niciodata...si nici macar nu stim daca exista.

Nu inteleg de ce eu...trebuie sa imi cer iertare de la Dumnezeu...adica dupa un pacat sa zicem ca ai mintit...mergi la spovedit si ii ceri iertare la Dumnezeu si esti iertat logic...oare intai nu trebuie sa ceri iertare sa te "spovedesti" la cel pe care l-ai mintit...adica cu ce is eu mai fericit...daca o fiinta...de sus din ceruri...ma iertat pentru ca oricum sper sa nu il vad pe Dumnezeu prea curand... e mai important sa fii iertat de cel de pe Pamant caruia i-ai gresit pentru ca pe el il vezi zilnic interactionezi cu el...trebuie sa traiesti alaturi de el.

Oare Cel de Sus citeste blogul meu ca is curios ce parere ar avea....

0 oamenii si-au dat cu parerea:

Despre mine

Fotografia mea
Sometimes I pretend to be normal. But it gets boring. So I go back to being me :)

My to do list :

  • Watch Ronnie O'Sullivan playing snooker live
  • A walk trough Hyde Park
  • Go to a U2 concert
  • Visit Arlington
  • Visit UK
  • Play snooker
  • See one Wimbledon final live
  • Visit Tibet
  • Visit Africa
  • Have a husky
  • Learn how to play the piano
  • Learn how to play the guitar
  • Visit Auschwitz
  • Horse riding

Citesc cu placere:

Persoane interesate