Ahhhhhhhhhhh liniste....liniste sufleteasca ca vecinul meu are o pasiune ciudata sa foloseasca bormasina noaptea......
Si cum stateam azi asa un pic plictisit am decis sa mai deschid o carte sa mai citesc si eu cate ceva ca cica te educa.....Si cum citeam asa dau peste 2 citate sau pasaje ce is ele care mi-au atras atentia :

Primu :


Cand semenului meu ii ia mult timp sa faca ceva,este incet.
Cand imi ia mie mult timp,sunt meticulous.
Cand semenul meu nu face,este lenes.
Cand eu nu fac,sunt ocupat.
Cand semenul meu face ceva fara sa I se fi spus,si`a depasit atributiile.
Cand eu fac acelasi lucru,se numeste initiativa.
Cand semenul meu nu tine seama de o regula de buna purtare,este necioplit.
Cand eu nesocotesc cateva reguli,sunt original.
Cand semenul meu se face placut sefului,este lingusitor.
Cand eu ma fac placut sefului,este vorba de cooperare.
Cand semenul meu se opreste,inseamna ca ia o pauza.
Cand eu ma opresc,este doar o rasplata pentru munca grea.

Si al doilea :

Seful ii conduce pe oameni,conducatorul ii antreneaza.
Seful se bazeaza pe autoritate,conducatorul pe bunavointa.
Seful spune “EU”,conducatorul spune “NOI”.
Seful fixeaza pedepse pentru esecuri,conducatorul repara esecurile.
Seful stie cum trebuie facut,conducatorul arata cum trebuie facut.
Seful spune “Du-te!”,conducatorul “Hai sa mergem!”


Si acuma am plecat spre o plimbare nocturna ca asa e frumos....poate cand revin se termina concertul de bormasina si pot sa imi vad linistit de activitatile mele.....
Ahhhh si promit sa revin si cu un post in noaptea asta despre noua campanie BRD.....care mie cel putin imi place destul de mult.

O seara placuta in continuare sau o zi placuta sau o viata placuta care cum vreti.

0 oamenii si-au dat cu parerea:

Despre mine

Fotografia mea
Sometimes I pretend to be normal. But it gets boring. So I go back to being me :)

My to do list :

  • Watch Ronnie O'Sullivan playing snooker live
  • A walk trough Hyde Park
  • Go to a U2 concert
  • Visit Arlington
  • Visit UK
  • Play snooker
  • See one Wimbledon final live
  • Visit Tibet
  • Visit Africa
  • Have a husky
  • Learn how to play the piano
  • Learn how to play the guitar
  • Visit Auschwitz
  • Horse riding

Citesc cu placere:

Persoane interesate